Nowe warunki anulacji i zmian rezerwacji rejsów

Azamara Club Cruises, podobnie jak wszyscy armatorzy statków wycieczkowych naświecie, ogłosił tymczasowe zawieszenie żeglugi. Azamara spodziewa się powrotu do większości operacji cruisowych 12 maja 2020 r.

Wyjątkiem są rejsy rozpoczynające się w Singapurze (wznowienie 1 czerwca), oraz z Kanadzie i Alasce (wznowienie 1 lipca).

Jednocześnie Azamara udostępnia swoim klientom opcję rezerwacji „rejsy bez ryzyka”. Właśnie zmieniliśmy nasze warunki anulacji tak, abyście w razie potrzeby mogli anulować jakikolwiek rejs Royal Caribbean International, odbywający się do 31.07.2020 do 48 godzin przed jego rozpoczęciem. W przypadku anulacji rejsu otrzymacie FCC – Future Cruise Credit (kredyt na przyszły rejs) ważny na rejs RCI do końca 2021 roku. Dotyczy to wszystkich aktualnych i nowych rezerwacji rejsów Royal Caribbean International.

FAQ

Jakie rejsy kwalifikują się do nowych zasad „Rezerwuj rejs bez ryzyka”?

Nowe zasady anulacji dotyczą wszystkich rejsów do 31.07.2020.

Jaka jest ważność FCC (kredytu na przyszły rejs)?

Wszystkie FCC muszą być wykorzystane na rejsy rozpoczynające się najpóźniej 31.12.2021.

Jak można anulować rejs w ramach warunków „Rezerwuj rejs bez ryzyka”?

Należy poinformować o rezygnacji biuro RCCL lub swojego agenta nie później niż 48 przed rozpoczęciem rejsu. Certyfikat FCC zostanie wygenerowany w ciągu tygodnia od dnia anulacji rejsu.

Co zrobić jeżeli rejs, na który chcę wykorzystać FCC jest droższy lub tańszy niż pierwotnie zarezerwowany?

Tak samo jak w przypadku każdego naszego FCC, należy dopłacić różnicę pomiędzy ceną nowego, a pierwotnego rejsu.

Jeżeli nowy rejs jest tańszy niż pierwotnie zarezerwowany, niewykorzystane środki zostaną przeniesione na kolejny FCC w ciągu 30 dni od zakończenia rejsu i będą mogły zostać wykorzystane przez kolejne 6 miesięcy.

Czy promocje i OBC (kredyt na wydatki na statku), które dotyczyły pierwotnej rezerwacji przechodzą na nową rezerwację w ramach „Rezerwuj rejs bez ryzyka”?

Nie, nowe rezerwacje zakładane są na warunkach obowiązujących dla noworezerwowanego rejsu.

Wyjątkiem jest sytuacja, gdy dotyczy to anulacji rejsu, który został zarezerwowany jak kolejny rejs na pokładzie statku RCI – wtedy kredyt OBC przechodzi na nową rezerwację.

Czy polityka „Rezerwuj bez ryzyka” dotyczy również przelotów?

Nie, nie zwracamy żadnych kosztów przelotów poniesionych przez klientów. Prosimy o kontakt z przewoźnikiem lotniczym w celu sprawdzenia warunków anulacji lub zmian przelotów.

 

Newsletter

Najnowsze promocje, najlepsze ceny i wieści o naszych rejsach. Nie przegap! Zapisz się na nasz newsletter!